Κανόνες Airsoft

ΒΑΣΙΚΟΙ ΚΑΝΟΝΕΣ

To Airsoft είναι:

 

* Άθλημα, που διεξάγεται σύμφωνα με τους κανόνες ασφαλείας του Airsoft.

* Εναλλακτική μορφή Διασκέδασης.

* To απόλυτο Fair Play Game.

To Airsoft…

* Προάγει τις αξίες και τις αρετές της ομαδικότητας, της ευγενούς άμιλλας, της ευρηματικότητας και της προνοητικότητας.

* Δεν προάγει τον Πόλεμο σαν ιδέα.

* Δεν προάγει πολεμικές αντιλήψεις γενικότερα.

* Δεν χειραφετεί και δεν εκπαιδεύει άτομα για τον πόλεμο αντίθετα, οι αθλούμενοι στο Airsoft παίκτες, είναι οι αυτοί που κατανοούν πρώτοι όλες τις αρνητικές συνέπειες του πόλεμου.

* Δεν προορίζεται για αιμοδιψείς / πολεμοχαρείς ανθρώπους, αλλά για αυτούς που κατανοούν ότι η «απώλεια παικτών» ισοδυναμεί με απώλεια φίλων & ανθρώπων.

* Δεν μπορεί ποτέ να προσομοιώσει ένα αληθινό πεδίο μάχης λόγω του ότι, είναι απλά ένα παιχνίδι.

* Δεν παράγει ψυχολογία στους παίκτες ότι ανήκουν σε κάποιο σώμα ασφαλείας ή στρατιωτική δύναμη γιατί πάντα οι αντίπαλοι και οι σύντροφοι των συμμετεχόντων στο Airsoft είναι στην πραγματικότητα μία μεγάλη παρέα χωρίς μίσος και αντιδικίες.

* Δεν μπορεί να προετοιμάσει τους συμμετέχοντες για μια αληθινή μάχη διότι πάντα θα υπάρχει το συναίσθημα της ασφάλειας μεταξύ των συμμετεχόντων.

* Δεν μπορεί να διδάξει χειρισμό/λειτουργία αληθινών όπλων καθώς στην πραγματικότητα δεν υπάρχει καμία τεχνική ομοιότητα των AEG με τα αληθινά όπλα.

* Δεν μπορεί να διδάξει στόχευση με αληθινά πυρά καθώς τα AEG δεν έχουν ούτε στο ελάχιστο τα ίδια ή και παρόμοια βλητικά χαρακτηριστικά με τα αληθινά όπλα.

* Δεν σκοτώνει όπως ο πόλεμος, αντιθέτως ψυχαγωγεί.

Airsoft Player νοείται ένας που:

 

* Αποχωρεί/Απενεργοποιείται αμέσως και αυτοβούλως από το παιχνίδι εφόσον έχει χτυπηθεί από BBs αντίπαλης ή φίλιας βολής, και χωρίς την παρότρυνση/ανάγκη ύπαρξης διαιτητή για να αποχωρήσει από το παιχνίδι.

* Επιθυμεί να αγωνιστεί σύμφωνα με τους κανόνες του εκάστοτε σεναρίου, και ακολουθεί το πνεύμα και τη φαντασία του παιχνιδιού.

* Δεν υιοθετεί η υποστηρίζει φασιστικές η ρατσιστικές αντιλήψεις.

* Σέβεται τους συμπαίκτες, τους αντιπάλους του και την αποστολή του.

Airsoft Team νοείται κάποια που:

 

* Όλα τα μέλη της πληρούν τις ανωτέρω προϋποθέσεις που αφορούν τον Airsoft παίκτη.

* Διαθέτει μια στοιχειώδη η και πλήρη ομοιομορφία όσον αφορά την ένδυση/παρουσίαση.

* Χρησιμοποιεί τακτικές στο σενάριο που θα ακολουθούσε κάποια στρατιωτική ομάδα/μονάδα/δύναμη.

* Διαθέτει πνεύμα αλληλοβοήθειας και αλληλεγγύης ανάμεσα στα μέλη της.

* Ακολουθεί την δοθείσα αποστολή του παιχνιδιού και κινείται/δρά/επιχειρεί σύμφωνα με αυτήν και με το πνεύμα/φαντασία του.

* Σέβεται την αποστολή της στο σενάριο.

Airsoft Game νοείται ένα:

 

* Στο οποίο τηρούνται οι κανόνες ασφαλείας του Airsoft.

* Στο οποίο μόνο η φαντασία των οργανωτών/διοργανωτών/συμμετεχόντων θα περιορίσει την δράση/πλοκή/εξέλιξη/διασκέδαση και όχι το έδαφος/χώρος ή οι καιρικές συνθήκες.

* Το οποίο διαθέτει κάποια πλοκή / αποστολή που δύναται να αντιμετωπιστεί και στην πραγματικότητα (ακόμη και επιθέσεις εξωγήινων στη Γη)

* Στο οποίο λαμβάνουν μέρος ομάδες ή και μεμονωμένοι παίκτες.

* Στο οποίο θα δύναται να γίνεται χρήση οποιουδήποτε ειδικού εξοπλισμού/οχήματος σύμφωνα πάντα με τους κανόνες ασφαλείας του Airsoft.

* Σενάριο, κατά την διάρκεια του οποίου οι συμμετέχοντες θα θρέφουν σεβασμό προς τους εαυτούς τους και τους αντιπάλους τους.

* Παιχνίδι, στο οποίο κανείς παίκτης δεν νοείται να παραβεί τους κανόνες του με οποιονδήποτε τρόπο, διότι καταστρέφει όλη τη ροή και την αληθοφάνεια του σεναρίου.

* Σενάριο, μετά την λήξη του οποίου οι συμμετέχοντες θα έχουν διασκεδάσει και θα έχουν κατανοήσει την αξία της ειρήνης σαν αρετή.(thnx = GHOST RECON = for this text)

ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ ΑΣΦΑΛΕΙΑΣ-ΣΥΜΠΕΡΙΦΟΡΑΣ-ΔΙΕΞΑΓΩΓΗΣ ΣΕΝΑΡΙΩΝ

 

• Κανένα πραγματικό πυροβόλο όπλο δεν επιτρέπεται να φέρεται από οποιοδήποτε

παίκτη κατά τη διάρκεια ενός παιχνιδιού

• No goggles, no game. Η προστασία ματιών μπορεί να είναι είτε βαλλιστικά

γυαλιά είτε προστατευτικές μάσκες και θα πρέπει να έχουν περάσει τα πρότυπα

Ansi 87.1

• Μην βγάζετε ποτέ την προστασία προσώπου και ματιών σας, εκτός του εσωτερικού

του safe zone όπου και απαγορεύεται η χρήση των AEG

• Όλοι οι παίκτες θα πρέπει να έχουν συμπληρώσει το 18ο έτος της ηλικίας τους.

Καμία εξαίρεση!!!

• Συμπεριφερθείτε σε κάθε όπλο σαν πραγματικό και οπλισμένο

• Μην προβάλετε ποτέ το όπλο προς οποιονδήποτε ή οτιδήποτε που δεν σκοπεύετε

να πυροβολήσετε

• Κρατήστε το δάχτυλό σας από την σκανδάλη έως ότου είστε σε θέση να

πυροβολήσετε

• Να είστε βέβαιος για το στόχο σας και τι είναι γύρω από αυτόν

• Γεμιστήρες πρέπει να είναι εκτός όπλου και τα δάχτυλα μακριά από την

σκανδάλη στο safe zone.

– Ακουτε παντα τις υποδειξεις που κανουν οι διοργανωτες και οι πιο εμπειροι

παικτες στα θεματα ασφαλειας ξερουν κατι παραπανω.

 

ΠΟΛΙΤΕΣ ΚΑΙ ΖΩΑ

Μην βάζετε σε κίνδυνο τα ζώα, μην τα πυροβολείτε, μην τα κυνηγάτε και μην

καταστρέφετε τον βιότοπό τους. Λάβετε υπόψη, ότι εμείς είμαστε που έχουμε την

άδεια να χρησιμοποιούμε τα εδάφη τους και όχι το αντίστροφο. Εάν ένας πολίτης

μπει στο πεδίο, σταματήστε το παιχνίδι αμέσως και ειδοποιήστε τους υπόλοιπους

παίκτες. Εξηγήστε στον πολίτη τι πραγματοποιείται εδώ και ζητείστε του

ευγενικά να αποχωρήσει.

 

ΔΙΑΚΡΙΣΗ ΤΩΝ ΑΝΤΙΠΑΛΩΝ ΠΛΕΥΡΩΝ ΝΕΚΡΟΙ» ΠΑΙΚΤΕΣ

Κάθε νεκρός παίκτης θα πρέπει να είναι ευδιάκριτα εκτός παιχνιδιού. αποχωρει

απο το πεδιο με σηκωμενο ψηλα το χερι και φωναζωντας εξω με το που χτηπηθει.

Σε καμία περίπτωση ο παίκτης ο οποίος δεν βρίσκεται μέσα στο παιχνίδι δεν έχει

το δικαίωμα παροχής πληροφοριών-οδηγιων καθως και να κανει ειτε σκοπευμενα

πυρα ειτε ασκοπη χρηση.μπερδευει και χαλαει ετσι το παιχνιδι και το σεναριο.

Ακόμα και το να μεταφέρει μέσω ασυρμάτου το γεγονός πως είναι «νεκρός»

απαγορεύεται.

HITS

Κάποιος παίκτης θεωρείται «νεκρός» ή «τραυματίας» (ανάλογα με το σενάριο) μετά

από:

• Ένα άμεσο χτύπημα σε οποιοδήποτε μέρος του σώματος του παίκτη

• Ένα άμεσο χτύπημα σε οποιοδήποτε μέρος της εξάρτησης του

-ενα χτύπημα στο όπλο του παίκτη.

Το χτύπημα ή η αποβολή ισχύει, είτε οι βολές προέρχονται από φίλια είτε από

εχθρικά πυρά.

Ένα χτύπημα θεωρείται άκυρο εάν προέρχεται από εξοστρακισμό σε τοίχο, κλαδί,

θάμνο, άλλον παίκτη και το όπλο του. Σε περίπτωση επιτυχούς βολής, ο παίκτης

δηλώνει δυνατά «ΕΞΩ», «ΝΕΚΡΟΣ» ή κάτι αντίστοιχο σηκώνει τα χέρια του επάνω

από το κεφάλι του. Ανάλογα με τους κανόνες του συγκεκριμένου παιχνιδιού, είτε

κινείται προς προκαθορισμένο respawn point.

 

ΤΥΦΛΑ ΧΤΥΠΗΜΑΤΑ

Σε καμία περίπτωση δεν επιτρέπεται η χρήση οποιοδήποτε όπλου εάν ο χειριστής

δεν έχει καθαρή οπτική επαφή με τα σκοπευτικα του οπλου.

 

ΦΥΣΙΚΗ ΕΠΑΦΗ

Η φυσική επαφή ανάμεσα στους παίκτες δεν επιτρέπεται σε καμία περίπτωση, εκτός

αν προβλέπεται από το σενάριο. Η μόνη περίπτωση στην οποία η φυσική επαφή

είναι ανεκτή είναι στην περίπτωση SILENT KILL! Σαν παράδειγμα μη επιτρεπτής

σωματικής επαφής αναφέρεται η άσκηση σωματικής βίας, δέσιμο του αντιπάλου,

κτλ.

 

ΛΕΚΤΙΚΗ ΕΠΑΦΗ

Η λεκτική επαφή απαγορεύεται ανάμεσα στους παίκτες των αντιπάλων ομάδων, εκτός

αν προβλέπεται από το σενάριο. Σαν ανεπίτρεπτη λεκτική επαφή αναφέρεται η

χρήση μη κόσμιων εκφράσεων και χαρακτηρισμών.οποιοδηποτε τετοιο θεμα προκυψει

ο/οι παικτης/παικτες αποβαλλονται απο το πεδιο και τιθεται θεμα στο φορουμ και

ψηφοφορια για την μετεπειτα αντιμετωπιση του θεματος απο την κοινοτητα.

Επιτρεπτή είναι η λεκτική επαφή στην περίπτωση χρήσης συνθηματικών για

αναγνώριση φίλιων-εχθρικών παικτών.

 

ΑΙΧΜΑΛΩΤΟΙ

Στην περίπτωση που το σενάριο προβλέπει αιχμαλώτους, οι ίδιοι καθώς και οι

φύλακες τους θα πρέπει να επιδείξουν χρήση κοινής λογικής (βλ. παραπάνω). Ο

αιχμάλωτος θα πρέπει να αφαιρέσει όλες τις γεμιστήρες από τα όπλα του και να

τους τοποθετήσει σε κατάλληλες θήκες. Αν ο αιχμάλωτος έχει κρατηθεί για

απόσπαση πληροφοριών, τότε αυτό θα γίνει μέσα σε προκαθορισμένο χρονικό όριο

(δεν προβλέπονται οι ηρωισμοί. Το airsoft είναι παιχνίδι και όχι το

«Υπολοχαγός Νατάσσα»…). Σε περίπτωση που ο αιχμάλωτος προσπαθήσει να αποδράσει

και «χτυπηθεί» από τον φύλακά του υποχρεούται να επιστρέψει στο σημείο

κράτησης.

 

KILLS ΧΩΡΙΣ ΤΗΝ ΧΡΗΣΗ ΟΠΛΟΥ

Στις αψιμαχίες airsoft, υπάρχουν καταστάσεις όπου η χρήση των όπλων δεν είναι

κατάλληλη προκειμένου να αποβληθεί ο αντίπαλος. Αυτό οφείλεται είτε στα

ζητήματα ασφάλειας, όπου η ελάχιστη απόσταση ασφάλειας δεν επιτυγχάνεται ή

χρήση του θα αποκάλυπτε τη θέση μας στον εχθρό.

Υπάρχουν δύο επιλογές στο πώς να επιτύχουν μια αποβολή χρησιμοποιώντας το όπλο

μας:

1. Η εκατέρωθεν λεκτική αποβολή

αυτή η επιλογή χρησιμοποιείται όταν συναντιούνται οι αντίπαλοι, ακούσια, κάτω

από την ελάχιστη απόσταση ασφάλειας όπου και τα AEG τους θα μπορούσαν να

προκαλέσουν ζημία. Εάν και οι δύο αντίπαλοι αναγνωρίσουν ότι είναι νεκροί

υποχωρούν στα σημεια αναγεννησης η βγαινουν εντελως (αναλογως τι προβλεπει το

σεναριο)

2. Η σιωπηλή αποβολή (Silent Kill)

μπορεί να χρησιμοποιηθεί όποτε είμαστε σε θέση να αποβάλουμε τον αντίπαλο από

μια κρυμμένη θέση που είναι κάτω από την ελάχιστη απόσταση ασφάλειας. Αυτό το

είδος αποβολής είναι δυνατή μόνο εάν έχετε επιτύχει το στοιχείο της έκπληξης

προς τον αντίπαλο και έχοντας το τακτικό πλεονέκτημα. Αυτή η επιλογή

χρησιμοποιείται εάν με τη χρήση του AEG θα προκαλέσουμε περιττό πόνο στον

αντίπαλο. Η χρήση της σιωπηλής αποβολής υιοθετείται ουσιαστικά με να βρεθούμε

πίσω από τον αντίπαλο και να τον ακουμπήσουμε, ψιθυρίζοντας κατά προτίμηση:

Silent Kill. Σε αυτό το σημείο, ο αντίπαλος δεν πρέπει με κάθε τρόπο να δείξει

ότι έχει αποβληθεί και δεν πρέπει να αποκαλύψει τη θέση μας. Σε περίπτωση που

ο αντίπαλος δεν συμμορφώνεται με την απαίτησή σας, μπορείτε να βάλετε σε

προστατευμένο μέρος του σώματός του. Εάν θέλουμε να κάνουμε αυτό σε μια

μεγαλύτερη ομάδα αντιπάλων, πρέπει να κάνουμε αυτόν από το ένα, σε κάθε

αντίπαλο χωριστά.

 

ΟΧΗΜΑΤΑ

Ακριβώς όπως με τους αμάχους θα πρέπει να διακρίνονται κατάλληλα. Αυτά τα

οχήματα δεν επιτρέπεται να βάλλονται κάτω από οποιεσδήποτε περιστάσεις και να

χρησιμοποιούνται ως ασπίδα, κάλυψη ή προστασία οποιαδήποτε στιγμή, λόγω του

κινδύνου ζημίας στο όχημα.

 

ΓΙΑ ΟΠΟΙΟΔΗΠΟΤΕ ΠΡΟΒΛΗΜΑ ΔΗΜΙΟΥΡΓΕΙΤΑΙ ΕΝΤΟΣ ΤΟΥ ΠΕΔΙΟΥ,ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΠΙΛΥΣΗ ΤΟΥ

ΕΙΝΑΙ ΟΙ ΑΡΧΗΓΟΙ ΤΩΝ ΟΜΑΔΩΝ, ΩΣΤΕ ΝΑ ΑΠΟΦΕΥΧΘΟΥΝ ΟΠΟΙΕΣΔΗΠΟΤΕ ΠΑΡΕΞΗΓΗΣΕΙΣ!

Ο ΔΙΟΡΓΑΝΩΤΗΣ ΤΟΥ ΚΑΘΕ ΣΕΝΑΡΙΟΥ ΣΕ ΠΕΡΙΠΤΩΣΗ ΤΡΑΥΜΑΤΙΣΜΟΥ ΚΑΠΟΙΟΥ ΠΑΙΚΤΗ ΔΕΝ

ΦΕΡΕΙ  Κ Α Μ Ι Α ΕΥΘΥΝΗ!

ΥΠΕΥΘΥΝΟΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΠΡΟΣΩΠΙΚΗ ΤΟΥ ΑΣΦΑΛΕΙΑ, ΤΗΝ ΣΩΜΑΤΙΚΗ ΤΟΥ ΑΚΕΡΑΙΟΤΗΤΑ, ΚΑΙ

ΤΗΝ ΣΥΜΠΕΡΙΦΟΡΑ ΤΟΥ ΕΙΝΑΙ Ο ΚΑΘΕΝΑΣ ΓΙΑ ΤΟΝ ΕΑΥΤΟ ΤΟΥ! ΓΙΑ ΟΠΟΙΑΔΗΠΟΤΕ

ΠΑΡΕΚΤΡΟΠΗ ΣΤΟΥΣ ΚΑΝΟΝΕΣ ΣΥΜΠΕΡΙΦΟΡΑΣ ΥΠΕΥΘΥΝΟ ΕΙΝΑΙ Ο ΔΙΟΡΓΑΝΩΤΗΣ ΚΑΙ ΘΑ

ΕΝΕΡΓΗΣΕΙ ΟΠΩΣ ΑΥΤΟΣ ΚΡΙΝΕΙ ΟΤΙ ΑΠΟΤΡΕΠΟΝΤΑΙ ΤΑ ΚΑΚΩΣ ΚΕΙΜΕΝΑ!

 

στα πεδια υπευθυνοι για την σωστη διεξαγωγη των σεναριων υπευθυνοι ειναι ο διοργανωτής του σεναρίου και τα μέλη της ομάδας του

One comment to Κανόνες Airsoft

  • KOUTSIKOS  says:

    Μπράβο σας παιδια ,το άρθρο σας είναι πολύ κατατοπιστικό και υπεύθυνο .Ξεκινάμε μια ομάδα στην Λιβαδεία και όλα αυτά θα μας βοηθήσουν στην πορεία μας .
    Χαιρετίσματα στον φίλο καιαδελφό πεζονάυτη του 505 Κώστα Αλεξ.

Leave a reply